Extinde garantia produselor

 
Ce este extragarantia?

Un serviciu care se achizitioneaza optional doar impreuna cu produsul, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:

  • Remedierea defectelor de fabricatie
  • Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur
  • Inlocuirea produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite de prezentul document

La ce te ajuta extragarantia?

Acest serviciu asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de furnizori.

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica.

Cum cumpar acest serviciu?

La momentul cumpararii acestui serviciu, clientul va plati contravaloarea lui, potrivit ofertei afisate pe site.

Alte clauze:

  • Produsul se va repara intr-un interval de pana la 30 zile lucratoare de la data predarii produsului reprezentantului unitatii de service.
  • Daca reparatia nu se poate efectua, compania de service se obliga sa inlocuiasca produsul cu altul functional avand caracteristici tehnice asemanatoare sau superioare.
  • Produsul reparat/inlocuit va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirarea acesteia.
  • La expedierea produsului prin curier clientul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa transmita transportul in siguranta.
  • Orice modificare pe certificatul de extragarantie duce la anulare documentului si pierderea extragarantiei.